Piatok, 29. marec 2024 | meniny má Miroslav , zajtra Vieroslava
Predplatné
Piatok, 29. marec 2024 | meniny má Miroslav , zajtra Vieroslava
TlačPoštaZväčšiZmenši

Dezinsekcia a deratizácia (vzor zmluvy)

Monika Kiklicová • 12.3. 2011, 13:03

Z M L U V A

o vykonávaní dezinsekčných a deratizačných prác

uzatvorená podľa § 262 a nasl. Obchodného zákonníka medzi :

I.

Zmluvné strany

Objednávateľ :

Názov:
Sídlo:
Zastúpená:
Zapísaná:
IČO:
DIČ:
Bankové spojenie:
Číslo účtu:

( ďalej len „ objednávateľ " )

a

Zhotoviteľ :

Názov:
Sídlo:
Zastúpená:
Zapísaná:
IČO:
DIČ:
Bankové spojenie:
Číslo účtu:

( ďalej len „ zhotoviteľ " )

II.

Predmet zmluvy

Táto zmluva upravuje práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúcich z predmetu zmluvy.

Predmetom zmluvy je :

vykonávanie dezinsekčných a deratizačných prác objektu objednávateľa ......... proti švábovitému hmyzu a proti hlodavcom v rozsahu vyhlásenom nariadením Magistrátu hl. mesta SR Bratislava, najmenej 2 krát ročne,

poradensko – konzultačná a kontrolná činnosť vykonávaná zhotoviteľom bezplatne.

III.

Doba trvania

Táto zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú.

IV.

Cena a platové podmienky

Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť po ukončení a prevzatí dezinsekčných a deratizačných prác cenu dohodnutú zmluvnými stranami podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách, vypočítanú nasledovne :

  • ošetrená plocha spolu pri dezinsekčných prácach : ........ m2
  • ošetrená plocha spolu pri deratizačných prácach : ....... m2
  • cena za 1 m2 ošetrenej plochy pri dezinsekcii, vrátane materiálu a práce : 0,33 €
  • cena za 1 m2 ošetrenej plochy pri deratizácii, vrátane materiálu a práce : 0,33 €

K úhrade bude daná spolu suma ........,-€.

Cena dohodnutá v bode 4.2. tejto zmluvy je vrátane DPH.

Cena dohodnutá v bode 4.2. je pevná a nemenná po celú dobu trvania zmluvy.

Zhotoviteľ vystaví formálne a vecne správnu faktúru najneskôr v lehote 10 dní po vykonaní zmluvne dojednaných prác a ich prevzatia objednávateľom.

Formálne a vecne správne vystavená faktúra, spĺňajúca kritéria stanovené príslušným zákonom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.

V prípade, že faktúra nebude spĺňať náležitosti uvedené v bode 4.6., objednávateľ je oprávnený uvedenú faktúru vráti zhotoviteľovi do dátumu splatnosti zhotoviteľovi. Zhotoviteľ je povinný vystaviť novú faktúru s novým termínom splatnosti. V takomto prípade nie je objednávateľ v omeškaní s úhradou pôvodnej faktúry.

Objednávateľ je povinný uhradiť faktúru bankovým prevodom na účet zhotoviteľa. Faktúra je uhradená dňom pripísania peňažných prostriedkov na účet zhotoviteľa.

V prípade omeškania s úhradou faktúry má zhotoviteľ právo na úhradu úrokov z omeškania vo výške 0,05% z neuhradenej sumy za každý deň omeškania.

V.

Práva a povinnosti zmluvných strán

Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať dezinsekčné a deratizačné práce objektu objednávateľa..................., proti švábovitému hmyzu ekologicky čistým prípravkom ..... a proti hlodavcom prípravkom ........... v rozsahu dohodnutom v bode 2.2.

Zásah sa zaväzuje zhotoviteľ aplikovať formou pastovitej nástrahy do miest predpokladaného výskytu švábovitého hmyzu vo všetkých priestoroch objednávateľa.

Uskutočnenie dezinsekčných a deratizačných prác je povinný zhotoviteľ objednávateľovi oznámiť telefonicky, emailom, faxom alebo písomne najneskôr 3 pracovné dni pred ich realizáciou. V prípade nesúladu zvoleného termínu, je vecou dohody oboch zmluvných strán, zvoliť si termín vykonania prác.

Súčasťou vykonania zmluvne dohodnutých prác je aj protokol o vykonaní dezinsekčných a deratizačných prác, ktorý musí byť podpísaný oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.

V prípade aplikácie ekologicky čistého prípravku ......... a dodržania pravidelných zásahov, zaručuje zhotoviteľ 85 – 90 % účinnosť.

Poradensko – konzultačnú a kontrolnú činnosť sa zhotoviteľ zaväzuje vykonávať mimo termínov pravidelných zásahov a vždy na požiadanie objednávateľa.

Činnosť podľa bodu 5.5. sa zaväzuje zhotoviteľ vykonávať pre objednávateľa bezplatne.

Objednávateľ sa zaväzuje upozorniť zamestnancov na zákaz používania chemických prípravkov typu Actelic, Biolit, Pif-Paf a iných toxických prípravkov proti švábovitému hmyzu.

Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť pracovníkom zhotoviteľa miestnosť na dočasné uskladnenie používaných prípravkov počas dezinsekčného a deratizačného zásahu.

Objednávateľ sa zaväzuje po vykonaní zmluvne dohodnutých prác a ním prevzatých prác zaplatiť zhotoviteľovi cenu dohodnutú v bode 4.2. tejto zmluvy na základe faktúry vystavenej zhotoviteľom.

VI.

Záverečné ustanovenia

Túto zmluvu je možné meniť a dopĺňať len na základe dohody zmluvných strán, formou písomných dodatkov k zmluve, podpísanými zástupcami obidvoch zmluvných strán.

Zmluvu je možné ukončiť :

  • písomnou dohodou
  • písomnou výpoveďou.

Výpovedná lehota je 3 mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola druhej zmluvnej strane doručená písomná výpoveď.

Ak sa niektoré ustanovenia tejto zmluvy stanú neúčinnými alebo ak svoju účinnosť stratia, nebude tým dotknutá právna účinnosť ostatného obsahu zmluvy. Dotyčné ustanovenia zmluvy sa nahradia platnými ustanoveniami v lehote 1 mesiaca.

Ostatné obchodné podmienky neupravené zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a platia pre obe zmluvné strany.

Obe zmluvné strany vyhlasujú, že sú spôsobilé na právne úkony, ich vôľa vyjadrená v tejto zmluve je vážna a slobodná, zmluvu neuzatvárajú za nápadne nevýhodných podmienok a v tiesni, ich zmluvná vôľa nie je nijako obmedzená, čo potvrdzujú svojimi podpismi.

Táto zmluva nadobúda platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom .............

Táto zmluva je vypracovaná v 4 rovnopisoch, 2 rovnopisy pre každú zmluvnú stranu.

V Bratislave, dňa ....

Za objednávateľa:               Za zhotoviteľa : 

Ohodnoťte článok
Hlasovalo: 3100

Nový príspevok

PoUtStŠtPiSoNe
: