Utorok, 19. marec 2024 | meniny má Jozef , zajtra Víťazoslav
Predplatné
Utorok, 19. marec 2024 | meniny má Jozef , zajtra Víťazoslav
TlačPoštaZväčšiZmenši

Poradenská činnosť pri zavádzaní systému manažérstva kvality (vzor zmluvy)

Monika Kiklicová • 12.3. 2011, 13:07

Z M L U V A

o poradenskej činnosti pri zavádzaní systému manažérstva kvality uzatvorená podľa § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka medzi :

I.

Zmluvné strany

1.1. Objednávateľ:

Názov :

Sídlo :

Zastúpená :

Zapísaná :

IČO :

DIČ :

Bank. spojenie :

Číslo účtu :

( ďalej len objednávateľ )

a

1.2. Dodávateľ :

Názov :

Sídlo :

Zastúpená :

Zapísaná :

IČO :

DIČ :

Bank. spojenie :

Číslo účtu :

( ďalej len dodávateľ )

II.

Predmet zmluvy

2.1. Táto zmluva upravuje práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúcich z predmetu tejto zmluvy.

2.2. Predmetom tejto zmluvy je :

a) vzdelávanie vrcholového manažmentu a zamestnancov tvoriacich dokumentáciu manažérskeho systému kvality ( SMQ ),

b) poradenské služby a spolupráca pri tvorbe systému manažérstva kvality EN ISO 9001:2000.

2.3. Špecifikácia služieb, tvoriacich predmet tejto zmluvy podľa bodu 2.2. v jednotlivých etapách, ako i ďalšie súvisiace práce budú upresňované dvojstranným rokovaním poverených zástupcov zmluvných strán, na základe schváleného harmonogramu, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.

III.

Doba plnenia

3.1. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, od 15.03.2011 do 31.11.2011.

IV.

Cena a platové podmienky

4.1. Cena za služby podľa bodu 2.2. tejto zmluvy je stanovená dohodou medzi dodávateľom a objednávateľom v súlade tejto zmluvy a zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách a to vo výške 2.500,-€ ( slovom : dvetisíc päťsto euro ). Dodávateľ nie je platcom DPH.

4.2. Dohodnutú cenu sa objednávateľ zaväzuje uhradiť v 2 splátkach, v lehote 15 dní odo dňa doručenia dodávateľom vyhotovenej vecne a formálne správnej faktúry objednávateľovi.

4.3. Prvú splátku vo výške 1.000,-€ ( slovom : jeden tisíc euro ) sa zaväzuje objednávateľ uhradiť na základe dodávateľom vyhotovenej vecne a formálne správnej faktúry, ktorá bude doručená objednávateľovi pri podpísaní tejto zmluvy, v lehote uvedenej v bode 4.2. Druhú splátku vo výške 1.500,- € ( slovom : štyridsaťtisíc slovenských korún ) sa zaväzuje objednávateľ uhradiť na základe dodávateľom vyhotovenej vecne a formálne správnej faktúry, ktorá bude doručená objednávateľovi po riadnom ukončení služieb, odovzdaním správy o preskúmaní SMQ v mesiaci ..... 2011, v lehote uvedenej v bode 4.2.

4.4. V prípade, že faktúra nebude spĺňať náležitosti uvedené v bode 4.2., objednávateľ je oprávnený uvedenú faktúru vrátiť dodávateľovi do dátumu splatnosti faktúry. V takomto prípade nie je objednávateľ v omeškaní s úhradou pôvodnej faktúry.

4.5. Objednávateľ je povinný uhradiť faktúru bankovým prevodom na účet dodávateľa. Faktúra je uhradená dňom pripísania peňažných prostriedkov na účet dodávateľa.

4.6. V prípade , že objednávateľ neuhradí faktúry v lehote splatnosti, má dodávateľ právo na zaplatenie úrokov z omeškania vo výške 0,05% za každý deň omeškania.

V.

Práva a povinnosti zmluvných strán

5.1. Dodávateľ sa zaväzuje :

a) plniť predmet tejto zmluvy podľa bodu 2.2. riadne a včas, v súlade so zadaním, po celú dobu trvania zmluvného vzťahu, s dodržaním dohodnutých termínov plnenia zmluvy,

b) dodržiavať Profesionálny kódex konzultantov kvality, vydaný Európskou organizáciou pre kvalitu EOQ a STN 10019,

c) vybudovať SMQ v spolupráci s objednávateľom tak, aby vyhovoval požiadavkám pre certifikáciu SMQ treťou nezávislou stranou.

5.2. Objednávateľ sa zaväzuje :

a) priebežne spolupracovať s dodávateľom pri plnení tejto zmluvy v súlade s dohodnutým harmonogramom práce, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.

b) poskytnuté informácie a materiály využívať len pre svoju potrebu, ďalším osobám ich môže poskytovať len na základe písomného súhlasu dodávateľa.

5.3. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať plnenie dodávateľa, podľa bodu 2.2. tejto zmluvy, vyhotovené riadne, v súlade s jeho zadaním a včas.

5.4. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť zmluvnými stranami dohodnutú cenu plnenia podľa článku č. 4 zmluvy.

VI.

Ukončenie zmluvy

6.1. Táto zmluva končí uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, t. j. dňom 31.11.2011.

6.2. Túto zmluvu je možné ukončiť písomnou výpoveďou, doručenou druhej zmluvnej strane, z nasledovných dôvodov:

a) dodávateľ je oprávnený vypovedať zmluvu z dôvodu porušenia dohodnutého harmonogramu plnenia zo strany objednávateľa,

b) objednávateľ je oprávnený vypovedať zmluvu z dôvodu porušenia zmluvných povinností vyplývajúcich z bodu 5.1.

6.3. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť od prvého dňa mesiaca, nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.

VII.

Osobitné ustanovenia

7.1. Túto zmluvu je možné meniť a dopĺňať len na základe dohody zmluvných strán formou písomných dodatkov k zmluve, podpísanými štatutárnymi zástupcami oboch zmluvných strán.

7.2. Ostatné obchodné podmienky neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a platia pre obe zmluvné strany.

7.3. Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a informáciách, ktoré získali, dozvedeli sa a ktoré boli zmluvným stranám sprístupnené počas trvania tohto zmluvného vzťahu.

7.4. Prípadné spory sa zaväzujú zmluvné strany riešiť vzájomnou dohodou po predchádzajúcom rokovaní oboch zmluvných strán.

7.5. Obe zmluvné strany vyhlasujú, že sú spôsobilé na právne úkony, ich vôľa vyjadrená v tejto zmluve je vážna a slobodná, zmluvu neuzatvárajú za nápadne nevýhodných podmienok a v tiesni, ich zmluvná vôľa nie je nijako obmedzená, čo potvrdzujú svojimi podpismi.

7.6. Táto zmluva je vyhotovená v 2 rovnopisoch, pričom každá zo zmluvných strán obdrží jeden rovnopis.

7.7. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu štatutárnymi zástupcami oboch zmluvných strán a účinnosť dňom 15.03.2011.

V Bratislave dňa..

Za dodávateľa :                           Za objednávateľa : 

Ohodnoťte článok
Hlasovalo: 3004

Nový príspevok

PoUtStŠtPiSoNe
: