Mladý advokát sa prvý deň nasťahuje do nových priestorov a začína činnosť.
O pár minút niekto zaklope a vojde do prijímacej miestnosti. Advokát si povie, že by nemalo byť poznať, že je to jeho prvý klient.
Tak zodvihne telefón a začne predstierať pracovné jednanie. Spomína schôdzky, termíny, čísla a honoráre.
Keď má pocit, že nechal klienta čakať dosť dlho na to, aby urobil dojem, „hovor“ rýchle ukončí a hovorí:
„Dobrý deň. Môžem vám nejako pomôcť?“
„Áno. Keď dovolíte, zapojím vám telefón.“
Mladý advokát
Admin 2 • 12.6. 2013, 06:52
Ohodnoťte článok
Hlasovalo: 1519
Zaujalo Vás
Pridať k obľúbeným
Vaše obľúbené
Ako to funguje? Jednoducho. Ak vás zaujme niektorý z našich článkov alebo niektorá zo sekcií a pri ďalšej návšteve nášho portálu ho nechcete zložito vyhľadávať, stačí kliknúť na Pridať k obľúbeným a aktuálna stránka sa pridá do vášho zoznamu obľúbených liniek. Potom sa jednoduchým preklikom z hociktorej časti portálu dostanete k svojim obľúbeným článkom alebo sekciám.
Vytvorte si zoznam Vašich obľúbených stránok na najpravo.sk