Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 25. apríl 2024Meniny má Marek
< sekcia Slovensko

Rezort vnútra: Katastrálne veci treba riešiť elektronicky,alebo poštou

Úrad geodézie, kartografie a katastra SR (ÚGKK SR) Elektronizácia katastrálnych služieb Foto: TASR - Štefan Puškáš

Klientske centrá a ďalšie úrady vrátane katastra, fungujú pre nový koronavírus v skrátenom režime, čiže len tri hodiny denne.

Bratislava 18. marca (TASR) – Ministerstvo vnútra SR apeluje na obyvateľov, aby v prípade vybavovania katastrálnych záležitostí využívali elektronické služby a služby pošty. Rezort tak reaguje na enormný záujem klientov na katastri v Ružovej doline v Bratislave. TASR o tom informoval hovorca ministerstva Petar Lazarov.

"Kataster v Ružovej doline v Bratislave zaznamenáva enormný nárast klientov z dôvodu potvrdení pre banky. Dôrazne apelujeme na všetkých občanov, aby v záujme ochrany seba a pracovníkov katastra využívali elektronické služby a služby pošty," zdôraznil Lazarov.

Pripomenul, že klientske centrá a ďalšie úrady vrátane katastra, fungujú pre nový koronavírus v skrátenom režime, čiže len tri hodiny denne. "Nie je možné vybaviť všetkých občanov, ktorí prídu osobne," doplnil.