Zadávanie zákaziek bežne dostupných na trhu s využitím elektronického trhoviska Z POHĽADU DODÁVATEĽA/UCHÁDZAČA
MARBU, s.r.o., Košice v spolupráci s Wolters Kluwer s.r.o., Bratislava pripravili pre dodávateľov – uchádzačov v procese verejného obstarávania odborný seminár k aktuálnej téme elektronického kontraktačného trhoviska. Elektronický kontraktačný systém (EKS) je elektronický systém verejnej správy určený pre zabezpečenie a podporu v oblasti verejného obstarávania. Jednou zo základných funkcionalít EKS je Elektronické trhovisko - systém plne elektronizovaného zadávania zákaziek bežne dostupných na trhu a predkladania obchodných, ako aj kontraktačných ponúk, ktoré zabezpečuje rýchle a efektívne uzatváranie obchodov. V súčasnosti sú sprístupnené funkcionality EKS, ktoré umožňujú prostredníctvom jednej zo základných funkcionalít systému, a to prostredníctvom využitia Elektronického trhoviska v postupe zadávania zákaziek bežne dostupných na trhu, uzatváranie reálnych obchodov. Podľa § 91 vo väzbe na § 92 a nasl. a § 155 m) ods. 13 zákona č. 25/2006 z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je verejný obstarávateľ povinný zadávať podlimitné zákazky bežne dostupné na trhu postupom s využitím elektronického trhoviska. Okruh oblasti verejného obstarávania – postup zadávania zákaziek bežne dostupných na trhu s využitím Elektronického trhoviska je novou formou a postupom zadávania zákaziek a je potrebné a vhodné pre jeho aplikáciu v praxi oboznámiť sa s daným postupom a funkčnosťou Elektronického trhoviska pri uzatváraní obchodov.
Odborný garant seminára:
MARBU s.r.o., Košice - JUDr. Marta Budišová, konateľka - certifikovaný školiteľ Elektronického trhoviska
Organizačný garant seminára:
Wolters Kluwer s.r.o., Bratislava
Cieľová skupina:
dodávatelia – uchádzači, odborná verejnosť
Prednášajúci:
JUDr. Marta Budišová odborne spôsobilá osoba vo verejnom obstarávaní, školiteľka pre verejné obstarávanie, certifikovaná školiteľka Elektronického trhoviska, s viac ako 18 ročnou praxou v danej oblasti verejného obstarávania. Od roku 1996 ako odborný referent pre výkon kontroly verejného obstarávania na Krajskom úrade a od roku 2000 v rôznych odborných pozíciách na Úrade pre verejné obstarávanie až do roku 2013 sa venovala agende verejného obstarávania, výkonu kontroly verejného obstarávania a výkonu rozhodovania o námietkach. Podieľala sa na príprave aktuálnych zákonov v oblasti verejného obstarávania a ich príslušných noviel. Bola členkou viacerých odborných komisií v oblasti verejného obstarávania. Ako školiteľka žiadateľov o získanie odbornej spôsobilosti vyškolila stovky odborne spôsobilých osôb v oblasti verejného obstarávania. Je autorom viacerých odborných publikácií.
Účastnícky poplatok:
75,00 € bez DPH
90,00 € s DPH
V účastníckom poplatku je zahrnutý obed, občerstvenie (káva, čaj, minerálka) a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku
Číslo účtu: 1440643012/0200
Variabilný symbol: IČO prihlasovanej spoločnosti
Prihlasovací formulár posielajte e-mailom na halmesova@wolterskluwer.sk. Môžete si ho stiahnuť TU.
Miesto konania
Daňový úrad Bratislava II, Dr. Vl. Clementisa 10, Bratislava
Dátum
28. 10. 2014
Obsah seminára
Úvod do problematiky
- Elektronický kontraktačný systém – Elektronické trhovisko
- Postup zadávania zákaziek bežne dostupných na trhu s využitím elektronického trhoviska
Ciele a výhody Elektronického trhoviska pre dodávateľov
- Povinné osoby
- Predmety bežne dostupné na trhu, finančné limity
Registrácia na trhovisku, podmienky pre registráciu, dodávateľov
Postupy zadávania podlimitných zákaziek s využitím elektronického trhoviska, podmienky a rozdiely v postupoch
Účasť dodávateľov na elektronickom trhovisku, účasť na obchodovaní
Vytváranie základných formulárov pre účasť na obchodovaní na elektronickom trhovisku
Postupy zadávania zákaziek s využitím elektronického trhoviska
- Postup podľa § 96 zákona o verejnom obstarávaní
- Postup podľa § 97 zákona o verejnom obstarávaní
- Postup podľa § 98 zákona o verejnom obstarávaní
Priebeh obchodovania
Počítanie lehôt
Elektronická aukcia na elektronickom trhovisku
Všeobecné zmluvné podmienky, osobitné podmienky elektronického trhoviska
Uzavretie zmluvy
Diskusia a záver
Harmonogram
- 08:30 – 09:00 registrácia
- 09:00 – 10:00 prednáška
- 10:00 – 10:20 prestávka
- 10:20 – 11:20 prednáška
- 11:20 – 11:30 prestávka
- 11:30 – 12:30 prednáška
- 12:30 – 13:15 obedňajšia prestávka
- 13:15 – 15:30 prednáška
- 15:30 predpokladaný záver
Bližšie informácie: halmesova@wolterskluwer.sk , 0907 239 998; 02 – 58 10 20 46
Mediálnym partnerom seminára je: